Sáčkový tuning dostane váš brand do po(d)vědomí.
Cesta k silnější značce je dlážděná papírovými sáčky s potiskem
Když se řekne Pepsi, McDonald’s nebo Apple, většině obyvatel vyspělejších částí světa se hned vybaví logo, firemní barvy, některý z reklamních spotů, konkrétní produkty a možná i vlastní zážitky spojené s těmito značkami. Není divu, tyto společnosti urazily dlouhou pouť při budování svého brandu. Giganty se nestaly přes noc, ale postupným pronikáním do po(d)vědomí lidí.
Nemusíte mít hned takové ambice jako zmíněné firmy, ale princip budování vaší značky je stejný – postupné krůčky a hlavně už konečně něčím začít. A právě jednu z možností, jak posílit prestiž vaší společnosti, vám dnes představíme.
Kilometry reklamní plochy za hubičku
Kolegyně, která si do práce přinesla ovoce v sáčku s nápadným logem. Dítě, které před spolužáky z aktovky vylovilo svačinu ze sáčku s nápadným logem. Kolemjdoucí v nákupním centru, který si pochutnává na hamburgeru čouhajícím ze sáčku s nápadným logem. To vše jsou příležitosti, jak ukázat vaši značku tisícovkám očí. Máte i vy produkt, kterému by slušel papírový sáček? Tak právě pro vás je určen následující manuál sáčkového tuningu vašeho brandu.
Jak ukázat, že jste firma, která má co říci, pomocí papírových sáčků? Jednoduše. Aspoň ve spojení s Litobalem. Stačí poslat poptávku a my se o vše postaráme za vás. Že byste přece jen rádi znali nějaké základní výrobní know-how, abyste se mohli patřičně rozhodnout? Správně! Tak pojďme na to!
Předně by se hodilo pár slov o materiálu, že? Sáčky nejčastěji děláme z papíru o gramáži 35 až 40 g/m2. Pokud potřebujete opravdovou sáčkovou pevnost, zvládneme vám ji vyrobit až ze 70gramového papíru, ale pouze v bílé variantě. A jsme u barev, viďte? Kromě už zmíněné bílé nabízíme ještě dvě provedení v hnědé barvě – z hladkého nebo rýhovaného papíru.
Materiál, který kamarádí s každou potravinou
Do útrob papírových sáčků míří většinou potraviny. Neuškodí jim to? Žádné strachy! Veškeré papíry, které používáme pro výrobu sáčků, mají atest na přímý styk s potravinami. To samé platí i o našich barvách a lepidlech. Zdraví je zkrátka i u nás na prvním místě.
Sáčky vyrábíme nejčastěji na míru. Když vám ale na nějakém tom centimetru nesejde, můžete ušetřit, pokud si vyberete ze standardní rozměrové sady.
A teď to nejdůležitější. To, co promění obyčejný papírový sáček, v reklamní plochu. Ano, správně. Potisk! Ze sáčků vám uděláme firemní krasavce díky až čtyřbarevnému potisku. Jestli máte po ruce někoho s grafickým fištrónem, pošleme vám nákres rozloženého sáčku a pak děj se vůle vašeho grafika. Že nikdo takový ve vašem revíru není k mání? Nevadí. Pošlete nám fotku, načrtněte nebo popište představu potisku a naše grafické studio se postará o zbytek. Pak už jen případné korektury z vaší strany a jdeme ke strojům!
Každá sranda něco stojí, takže se pojďme podívat, od čeho se odvíjí výsledná cena papírových sáčků s potiskem. Proměnných je skutečně hodně. Záleží na rozměru, případně i na objemu cm3.
Svoji roli hraje také počet barev a procentuální pokrytí papíru barvami. Jednotková cena klesá s rostoucím celkovým počtem vyráběných sáčků. No a do ceny se promítá také to, zda chcete sáčky před přepravou zabalit do fólie nebo do kartonu. Teď už je vám nejspíš jasné, že každá zakázka je opravdu unikátní, a proto vám tu nemůžeme nabídnout univerzální cenovou nabídku. Ale u vaší konkrétní poptávky ji zpracujeme natotata.
A závěrečné moudro? Nezapomínejte, že už jen skutečnost, že balíte zboží do papírových, nikoliv mikrotenových sáčků, o vaší firmě dost vypovídá. Alespoň to, že vám není jedno, v jakém stavu předáte životní prostředí potomkům, a že myslíte ekologicky. Stejně jako my I proto si pečlivě zakládáme na tom, že veškeré papíry, které používáme pro výrobu obalových materiálů, mají certifikát PEFC. Co se skrývá pod touto zkratkou? Tato písmena značí, že papíry jsou produkovány v rámci systému udržitelnosti hospodaření lesních zdrojů. Laicky řečeno – nechceme, aby se naši pravnuci chodili koukat do muzea na to, jak vypadal les.
Chcete, aby vaše značka zanechala otisk v povědomí zákazníků?